keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Laiskuuden multihuipentuma

Täs on menny muutama päivä ku oon viimeks kirjotellu tänne.
Mutta ei oo kyllä ollu oikestaan mitään kirjotettavaa.

Otin viikonloppuna kotonta pari kameraa, mutta en oo ehtiny kuvailla vielä mitään järkevää tänne :)
Täytyis opetella käyttämään sitä vanhempaa, se on sellanen vähän isompi kokonen digikamera, siinä on enemmän ominaisuuksia, muuta en osaa sanoa ( Nikon Coolpix 4300 ) 
Täytyis opetella käyttämään sitä vielä vähän paremmin kun meen ens viikonloppuna Luminosityn ja AnomiAn keikalle niin ajattelin että vois kerrankin ottaa paljon niitä kuvia kun aina tulee otettua vaan pari tai muutama :-)

En muutenkaan malttas odottaa ens viikonloppua ! Tulee niin parasta , ja ajattelin lähtee sen keikan jälkeen vähä viihteelle, koska on pakko juhlistaa Luminosityn puolentoistavuoden keikkatauon päättymistä isosti :> 
Toivottavasti porukat heittäs vähän rahaa ...

Viime päivinä ei oo tapahtunu mitää erikoista, tai no oikeastaan ehkä onkin ! 
Tuntuu et palaset alkaa pikkuhiljaa loksahtelee paikalleen ja alan päästä eroon syysmasennuksesta nyt kun tuli ensilumetkin maahan. Vaikka inhoon talvee, mutta on lumi kivempi kun vesi.
Oon ollu jotenki tosi hyvillä fiiliksillä viimepäivinä, vaikka väsymys painaakin niin oon joka aamu jaksanu nousta kouluun ja vielä ehtinytkin sinne ajoissa : ) 
Ihmissuhde asiatkin taitaa mennä parempaan suuntaan. Oon onnistunu vaihtamaan muutaman sanan sen kaverin kanssa, jonka kanssa oon ollu nyt muutaman kuukauden tosi huonoissa väleissä. Vaikka se on ollu tosi pientä oon melkein pomppinu onnesta sen jälkeen ! 
Tekis vaan mieli halata sitä ihmistä ja sopia tää tilanne. Mutta nyt on vaan tyydyttävä tähän mitä on.

Viikonlopun uusi tuttavuus on alkanu kiinnostamaan melkoisen paljon ;> 
Tuntuu et kerron asioita jotenkin tosi henkilökohtasesti, joten ehkä jätän tuon tuohon. 

Oon suunnitellu tän kämpän siivoamista viimiset kolme päivää, mutta en oo onnistunu alottamaan ollenkaan ! 
Lattia on täynnä tavaraa ja keittiössä vallitsee todellinen kaaos. 
Aina kun oon alkanu miettii et nyt täytyy siivota niin oon joko jääny koneelle tai kattonu telkkarii tai sit yksinkertasesti käyny vaa nukkumaan :S
Tänäänki ku tulin koulusta niin mietin et vois alkaa heti siivoo niin ois ilta vapaa. 
Kävin nukkumaan ja heräsin joskus kuuden maissa. Eihh . 

Tänään se on pakko tehdä , vaikka menis koko yö !

En oo kertonu tänne, mut voitin muutama viikko sitten kolmen kuukauden salikortin ja personal trainerin yksistä arpajaisista ! :>
Alotin eilen siellä ja tänään hain miun oman treeniohjelman, jota miun pitäs nyt sitten jaksaa noudattaa kolmen kuukauden ajan. 
Eilisen treenin jälkee on paikat vähän jumissa kun en ees muista millon viimeks olisin käyny salilla !
Toivottavasti nyt vaa ottasin itteeni niskasta kiinni ja jaksasin raahautua sinne kolme kertaa viikossa, sitten vois myös alkaa käymää lenkillä. Huh huh, miten mie jaksan ? 
Mut oon kyl onnellinen jos miun kunto nyt nousee tästä ( pitäs viel polttaminen lopettaa ) ja jos sais muutaman ( oikeesti paljonkin ) kiloja pois . Tiiän oon normaalipainonen, mut haluun unelmakropan !

Voisin oikeesti siivota tänään :o 
Hajoon tänne sotkuun . 
Nyt on pakko päästä röökille, miul on enää kaks, miulla ei oo rahaa, saattaa posahtaa pää -.-''


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti