maanantai 12. maaliskuuta 2012

Päivä 16 - Eka Suudelmani

Oii vitsi :') 
Tän muistan niiiiin hyvin mutta en tiiä uskallanko kertoo, tässähän joku vielä arvaa jonkun henkilöllisyyden :P

Se tapahtui Lahdessa, en kyllä kuolemaksenikaan muista minä vuonna mutta olin sillo 14, muistaakseni :o
Olin jo äsken niin varma päivämäärästäki mutta sitten aloin miettimään että ei se kyllä voinu olla sillon.
No mut kuitenkin.
Olin tutustunu tähän poikaan netissä ja oltiin juteltu piiiiitkät ajat ja sitten sattu hyvin että olin menossa Lahteen kaverin luokse niin kävi tapaaminen samaan syssyyn.
Hengailtiin koko päivä kaupungilla, käytiin syömässä ja oli oikein ihanaa :---) 
Sitten tämän ihanuuden piti lähteä ja siinä bussipysäkillä se sitten tapahtui, muistan sen niin selkeesti!
Olin ihan hakoteillä eikä siintä oikeesti tullu yhtään mitään :'D Mutta ihanaa se oli. 
Voi että mie olin rakastunu! :D
Sitten pompin pitkin Lahden katuja ja se miun kaveri tuli minuu vastaa ja mie vaahtosin sille ku hullu mitä kaikkee oli tapahtunu ja '' Mie suutelin ekaa kertaa ! ''
Voi että :') 

Tää kyseinen henkilö on miulle vieläki erittäin tärkee ystävä ja minuu harmittaa ihan kauheesti että ei olla nähty piiitkään aikaan ja on ihan hirmu kova ikävä jo ! :< 
Pitäis jutellakki useemmin jaja kaikkee ! 
Ehkä asiaan tulee korjaus jo vaikka heti NYT :----) 





2 kommenttia: