keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Päivä 19 - Kaduttaa



Selailin tuossa eilen oikeastaan koko blogin läpi ja huomasin että jossain kohdassa nämä erikoispostaukset oli unohtunut. 
Oon kuitenkin jo hyvällä mallilla loppua kohden menossa niin voin tehdä tän kunnialla loppuun, varsinkin nyt hyvä sauma koska elämässä ei tapahtu mitään kovin mullistavaa mistä tänne kirjoittaa.

Tämmöstä katumista jostain asiasta on aika vaikee miettii koska oon yleensä ollu silleen tai ainakin joskus olin että kaikki mitä teet niin sitä et kadu. Että ei oikein sais katua mitään kun täällä kuitenkin eletään vaan kerran.
Mutta kadun kyllä oikeesti.
Sitä että kun muutin Savonlinnaan ekaan omaan kämppään aloitin elämään miten sattuu. 
Join liikaa ja sekoilin. Kadun oikeastaan kaikkea mitä tein välillä 2011 kesäkuun alku - 2012 kesäkuun alku.
Viime kesänä oikeastaan pääsin vasta lopullisesti ''takaisin elämään'' ja lopetin sekoilun.
Kadun myös kaikkia kertoja kun oon sanonu omille vanhemmilleni pahasti ja ollu niitä vastaan kaikessa.
Kadun myös kaikkea muuta pahaa jota oon joskus jostain sanonut tai jos olen joskus jollekkin jotain pahaa tehnyt.
Kadun myös ehkä hieman että lopetin koulun Savonlinnassa, koska elämä olis paljon helpompaa jos asuisin siellä.
Sitten kun alkaa taas tarkemmin miettimään niin ihan helvettiähän se olis. Tuota vaan ajattelee joskus että MITÄ JOS.
Kaduttaa myös etten alkanut liikkumaan ja panostamaan itteeni aikasemmin kun vasta nyt. Elin miten sattuu ja söin vähän mitä mieli teki. Oon tällä hetkellä varmaan elämäni parhaimmassa kunnossa, rauta nousee, paino tippuu ja haluun koko ajan vaan elää terveellisemmin ja terveellisemmin.
Kadun myös hieman sitä että aloin joskus polttamaan tupakkaa, onneks oon päässyt siintä jo melkein kokonaan eroon.

Nyt en kyllä keksi enempää katumista, on niitä hyviä asioita niin paljon paljon enemmän :)

Nää olis sitten vielä tulossa:
Päivä 20 - Tässä kuussa
Päivä 21 - Toinen hetki
Päivä 22 - Tämä järkyttää minua
Päivä 23 - Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 - Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 - Ensimmäinen
Päivä 26 - Pelkään
Päivä 27 - Suosikkipaikkani
Päivä 28 - Ikävöin
Päivä 29 - Tähän pyrin
Päivä 30 - Soittolistallani
Päivä 31 - Viimeinen hetki

Tänään menin kouluun puoli kahteentoista vaikka miulla oli vaan kaks tuntia koulua alkaen 14.30, loppupeleissä niitä ei edes ollut.
Menipähän päivä nopeemmin koululla hengatessa.
Kuulin myös tänään hyviä uutisia ja nyt olen todella onnellinen, iloinen ja etenkin helpottunut! :)
Koulusta suoraan menin salille ja sielä vierähtikin taas melkein se pari tuntia. 
Rotat lähti hoitoon jo tänään, ja perjantaina minäkin ... reissuun siis :D
Hoh hoh, oon kärsinyt koko illan ihan mielettömästä päänsärystä enkä voi käsittää mistä se johtuu, onneks nyt alka pikkuhiljaa helpottamaan.
Kohta nukkumaan koska haluun kerrankin olla huomenna kahdeksan aamuna ajoissa koulussa! 

ps: oon aika innoissani koska oon kai oikeesti vähän laihtunut, en mee vaa'alle koska sit alkaa vaan ahistamaan mutta tästä on kyllä nyt aika hyvät fiilikset, helvetisti vaan reeniä lisää!
Sen voin muute kertoo et haba on kasvanu, haha! Varokaa vaa.



Tykkään miun tukasta kyl, noi luonnonkiharat on välillä aika villinä!


2 kommenttia: