maanantai 11. helmikuuta 2013

TAUKO


Pidän taukoa blogista. Pakko saada omaa elämää vähän järjestykseen, ettei ihan kaikki hajoaisi käsiin.

-------------------------------------------------------------------------
Ota mut päivä kerrallaan, ei enää mennä liian paljon vannomaan
Kun totuus kuitenkin on, että mikään ei oo varmaaOn helppo tehdä samat virheet uudestaan

Ja silti edelleen, mä uskon rakkauteen
Nyt päälle kaikki valot vaan, ei oo täydellinen kumpikaanJa vaikkei kukaan saa ketään omistaa
Päivä kerrallaan, saat mut lainaan
Päivä kerrallaan, saat mut lainaan

Missä meitä vielä odotetaan
On ovet auki ja niistä pääsee kulkemaan
Mä tiedän ainoastaan, että aikuisia me ollaan
Mä olen nähnyt aika paljon pahempaa
Ja silti edelleen, mä uskon rakkauteen
Nyt päälle kaikki valot vaan, ei oo täydellinen kumpikaan
Ja vaikkei kukaan saa ketään omistaa
Päivä kerrallaan, saat mut lainaan
Päivä kerrallaan, saat mut lainaan

Ota minut, älä odota huomista
Ota minut, älä odota vastausta
Ota minut, älä odota mitään
Ota tänään ja se riittää, riittää

Nyt päälle kaikki valot vaan, ei oo täydellinen kumpikaan
Ja vaikkei kukaan saa ketään omistaa
Päivä kerrallaan, saat mut lainaan
Päivä kerrallaan, saat mut lainaan
 
En ehkä osaa selittää
Ei sanat riitä vaikka kuinka yrittää
Sä luulet olen tunteeton
Mut jos vain tietäisit
Kuinka sekaisin mun tunteet on
Antaisit aikaa, se ainoo lääke on

Yritä ymmärtää
Ei ole helppoa tää Vaikka pois kävelen
Sua silti ajattelen

Yritä ymmärtää
Ei ole helppoa tää
Sua palvon yöt valvon Ja kaipaan viereesi sun
Miks teen näin kaiken väärinpäin
Olen ollut neuvoton
Yhtä tyhjää kavereiden neuvot on Onko myöhäistä nyt tää
Mä haluaisin vielä yrittää
Olisi niin tyhmää, kaikki hyvä pois heittää
Taas yritän, mut sanat ei riitä Vaikka kuinka selitän
Yritä ymmärtää, yritä ymmärtää

Taas yritän, mut sanat ei riitä
Vaikka kuinka selitän
 
'' Sain kokea kaiken vääryyden, sisällä hauraan ihmisen, mietin yksin ikävöiden miksi sinua silti vain ajattelen ? ''
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti