lauantai 2. helmikuuta 2013

Rakkauteni

''Vuosia monta kai kumpikin on kulkenut tahollaan

Vuosia monta kai etsinyt vain ihmistä oikeaa
Kokea täytyy kai kaikki tää ennenkuin ymmärtää
Että nyt elämän kumppanin oikean löytänyt oon



Kuin unessa tanssimme valssin tään, sun silmissäs onnen kyyneleet nään
Mä sinua niin paljon rakastan sun tanssivan rinnallain ain haluan
Tää tunteista suurin ja voimakkain on rakkaus jonka sulta mä sain
Sen sydämessäin tahdon säilyttää niin kauan kuin jatkuu elämä tää''


''Sinun vuokses voisin tehdä mitä vaan.
Kaikki murheet joita koskaan tulla vois, sinun huuliltasi hellästi vain suutelisin pois. '' 


''Joka päivä kaiken aikaa
Mietin onko tämä totta ollenkaan
Että kanssas
Tätä taikaa rakkauden nyt koetaan
Että kantaa oikeasti
Tämä tunne aina päivään huomiseen
Ja taas hetken
Ihanasti
Tunnen sydämeni lentoon lähteneen''




''Uskonut en silloin ennen
Että todellisen onnen löytäisin
Kun mä aina tullen mennen sitä juuri pakenin
Mutta nyt on kaikki toisin
Luotas lähteä mä koskaan tahdo en''


'' Minä Sinua rakastan, tiedän sen.

Se ei ole vain hetkisen huumaa.
Se on nuotion hehku hiljainen.
Se on roihua polttavan kuumaa.''
''Kun voimat oudon maan sun veisi mukanaan
mä missä lienenkin niin tulen takaisin
Sun rinnallasi oon, yön pedot kaikotkoon
sillä en sun särkyä anna mä en
Niin katoavaa on voimat ihmisen,
vain tuuli puhaltaa ja kuoren hajottaa
Mutta en sun särkyä anna mä en
Et ole vahva et, yön varjoon pakenet
mut seuraasi sun jään, en päästä lähtemään
Viel aamu sarastaa, se haamut karkottaa
sillä en sun särkyä anna mä en''
''Olet tässä, mutta kaukana niin sittenkin
Olet uneni ihanin''

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti