lauantai 27. huhtikuuta 2013

Iltapäivää.

Tällä hetkellä on tosi ristiriitaset fiilikset. Hetkittäin oon tosi ilonen ja pienetkin asiat saa olon tuntumaan kivalta. Treenit sujuu hyvin. oon oppinu taas syömään ja kierrän karkkihyllyn nykyään kaukaa. Silti kuitenkin mietin millon pääni taas sanoo jotain muuta mitä oikeesti haluan. 
Ahdistaa, pelottaa, mietityttää, ja oon yksin.





Haluan haluan haluan. Saan saan saan.




Oon siivonnu tänää nelisen tuntia ainakin. Kävin kaupassa ja tein ruokaa. Nyt aattelin levätä hetken ja sitten meen lenkille. Sen jälkeen haen kamat kotonta ja painelen salille, aattelin tänään myös käydä saunassa kun oon nyt monenna päivänä käynyt tekee vaa treenin ja lähteny kotiin suihkuun. Välillä toisella tapaa.
Huomenna aion vaan nukkua ja katella kaksnelosta. Ehkä käyn myös sunnuntaikävelyllä. 
Ei kai tässä erikoisempia. Yritän jotenkin porskutella eteenpäin * hymy * 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti