tiistai 19. marraskuuta 2013

Moikka!

Mä tulin vaa kertoo teille et mun elämässä ei tapahdu tällä hetkellä mitään mistä voisin kaikille teille kertoa. Oon eronnut ja nyt koitan ettii taas elämää ja tuntuu että kaikki lahoo käsiin. Onneks mulla on ystäviä jotka jotenki saa pidettyä ettei mun pää aivan kokonaan pääse leviimään.
Koitan käydä koulussa ja elää sovussa mutta en ookkaan niin super ku luulin enkä pystykkään kaikkeen.
Mä toivon että voisin jossain vaiheessa alottaa tän bloggaamisen uudelleen. Täytyy poistaa ainakin kaikki vanhat merkinnät etten vahingossakaan mee lukee niitä. Mä oon ollu todella kipeeki viime aikoina ja eilen just loppu 15 päivän antibiootti kuuri ja pääsen tänään vihdoin salille, jossa varmaan viihdynki nykyään entistä enemmän kun eipä mulla kotonakaan enää mitään ole. Mä lupaan teille että hommaan itteni taas kuntoon ja oon jossain vaihees enemmän voimissani ku koskaan aikasemmin! Ulkona on pimeetä, sataa vettä ja millon mitäkin, ei voi edes ulkoilla. Mä vaan toivon sydämeni pohjasta että pian kaikki helpottaa :-) !
Jos musta tuntuu siltä voi olla että palailen piankin. Mutta mulla ei ole tällä hetkellä edes tietokonetta, että ainoastaan tällee koulusta voin postailla.
Mun sydän vaa jyskyttää vihasta ja inhosta ja mun tekee vaa mieli polttaa tupakkaa, tälläsiä fiiliksiä on ollu nyt viime päivinä ihan liikaa. Nyt lopetan angstaamisen ei kukaa haluu tällästä lukee! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti