maanantai 25. marraskuuta 2013

'' Muistot minut nurkkaan pakottaa. Kun neljä seinää lähestyy toisiaan. ''

 
 
''Seisot siinä ovellani, matkalaukut käsissä
Mut et ole jäämässä vaan hyvästelemässä
Kyyneleet polttaa sydämessä
Sut haluan säästää niiltä
Sillä oonhan aina ollut sulle vahva
Ei kasvos osaa pettää
Hymyssäsi kyyneleitä nään
Ei niitä tarvii selittää
En vaadi sulta enää mitään

Jos en olisi jäänyt sateeseen,
Jos et olisi juossut mun viereen
Ei oltaisi tässä
Etkä sinä lähtemässä
Ei oltaisi jääty kii suudelmiin
Ei oltaisi rakastettu niin
Oltaisi jääty hyvin kai
Yksinäisiin unelmiin

Seurasaaressa kuljettiin
Ja oravia ruokittiin
Ja teetä juotiin mun pihani omenapuiden alla
Yöllä korttia pelattiin
Ja fosforitähtiä katseltiin
Kun yksi niistä lensi alas, toiveet toivottiin
Voi ennustukset pettää
Pisaroihin kasvot häviää
Silti muisto kesästämme jää
Ei multa vois sitä viedä mikään

Jos en olisi jäänyt sateeseen,
Jos et olisi juossut mun viereen
Ei oltaisi tässä
Etkä sinä lähtemässä
Ei oltaisi jääty kii suudelmiin
Ei oltaisi rakastettu niin
Oltaisi jääty hyvin kai
Yksinäisiin unelmiin''
 
 
Semmosia fiiliksiä täällä päin.
En tiedä onko kukaan lukenu tota aikasempaa postausta kun en sitä linkittänyt tänne mutta täältähän se löytyy.
 
On hyviä päiviä, on huonoja päiviä. On maailman vaikeimpia päiviä, ja maailman helpompia.
Keskityn tällä hetkellä ihan hulluna treenaamiseen, koska se on tällä hetkellä ainoa asia millä saan vähän ajatuksia muualle. Elämässä tapahtuu yhtäkkiä niin isoja käännekohtia että tällänen pieni ihminen menee ihan sekaisin.
Toivon vaan, että kaikki asiat alkais pikkuhiljaa järjestymään ja voisin alkaa rakentaa elämääni vähän niinkun alusta. Kun yksi luku päättyy niin toinen alkaa.
On tulossa paljon siistejä juttuja ens kuussa ja lupaan kertoa teille niistä. Nyt kaikki päivät on vaan samanlaisia. Koitan käydä aina aamusin salilla että saan kunnolla itteni sängystä ylös. Sitten koitan saada koulussa jotain aikaseksi ja takas kotiin ja treenaamaan ja sama rumba uudestaan.
 
 
Herään, kun askeleesi loittonee
Silti niiden äänet päässä kovenee
Aamuun haalean liukenen
ja päivään pääsen rimaa hipoen

Huomaan pelon mua riivanneen
Siitä päivästä lähtien,
kun tajusin silmät auki mua sun suudelleen

Pelottaa, päässä kaikuu sun askeleet
Missä oot ja mitä teet?
Riisuuko joku sun aseet
kantaa kahvin vuoteeseen?
Tahdon sinuun piiloutua
Mua pelottaa ilman sua
Mua pelottaa ilman sua

Muistot minut nurkkaan pakottaa
Kun neljä seinää lähestyy toisiaan
Sä liidät jossain nosteessa tuulien
ja minä paikoillani harhailen

On niin vaikeaa hengittää
Katselen kynttilää
Kun palaa happi loppuun
ja tulee niin pimeää

Pelottaa, päässä kaikuu sun askeleet
Missä oot ja mitä teet?
Riisuuko joku sun aseet
kantaa kahvin vuoteeseen?
Kaikkialla sun askeleet
ihan sama, minne meen
Minä matkalla hulluuteen
Asken askeleelta teen
Tahdon sinuun piiloutua
Mua pelottaa ilman sua
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti